vorige maand januari volgende maand
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31          

Voor de meeste mensen ben ik Sanne, 22 en student. Ik ben geen feestbeest , ben onzeker over mijn uiterlijk, woon op kamers, volg braaf mijn colleges, ga ieder weekend terug naar mijn pappa en mamma, lees veel. Vrienden en bekenden zullen mij omschrijven als een onzeker, naïef meisje.

Voor een select groepje mannen ben ik Jasmine. Verleidelijk, vol zelfvertrouwen en sexy. Ik ben allang geen maagd meer. Tenzij je dat geil vindt dan doe ik alsof. Alles wat jij wilt doe ik voor je, zolang je maar betaalt en een condoom gebruikt.

Ik ben een hoer. Aangenaam.

Favo links

05-01-2009 23:54

Een nacht met een hoer XII

Bij hem thuis? Heh, wat? Wat zei je Vivianne?

Ja, bij hem thuis. Doe even rustig, Sanne. Gewoon naar mij luisteren en alles komt goed.

He! Doe even normaal! Ik ben niet je kleuter, ofzo.

Sorry, maar luister gewoon even. Het is niet echt bij hem thuis natuurlijk. Tis niet dat zijn vrouw meekijkt of in de andere kamer zit, maar in zijn pied-à-terre in de stad.

In zijn pied-à-terre? Krijg ik een beveiliger mee? (Een pied-à-terre is een extra huis/appartement in een andere plaats dan waar jij woont)

Euh, als je dat wilt. Maar er zijn je al een hele hoop meiden voorgegaan hoor. (Er zijn dingen die ik niet wil weten en dat er al een hoop meiden mij voor zijn gegaan, is daar één van.)

Nou, geef mij er toch maar één mee. Meteen een chauffeur. Handig.

Oke. Nou tis dus zondag. Met avondjurk.

Met avondjurk? Gaan we uit? Nee, maar hij wilt je in avondjurk.

Oke. Als hij dat wilt.

--

Met mijn chauffeur/beveiliger kom ik aan bij Hugo zijn pied-à-terre. Ik wens hem een goedenacht en zeg hem hem vooral niet te willen zien. Hij wenst mij hetzelfde toe.

Hugo is een rijke, stevige man, van rond de 55 jaar. Hij heet mij hartelijk welkom in zijn huis. Terwijl ik in zwarte galajurk en op onmogelijke hakken rondloop, heeft hij een schort over zijn spijkerbroek en shirt aan.

Hij is aan het koken. Biefstuk met iets van rodebietensaus. En een voorafje en een achterafje. We eten samen en onder tafel weet ik mijn schoenen uit te trekken (o, joy!). Ik voetjevrij met Hugo. En met mijn been ga ik verder(hoger) dan zijn voeten. Voor het nagerecht is hij al klaargekomen.

Na het nagerecht neem ik plaats op zijn schoot. Drie minuten later stoot hij in mij, terwijl mijn borsten flink gekneden worden door hem. Mijn jurk is nog steeds aan.Mijn jurk blijft de hele nacht aan. We neuken, maar mijn jurk blijft aan.

Wanneer ik Hugo een laatste kus geef en de deur achter mij dicht doe, zie ik mijn chauffeur op mij aan het wachten. En was het lekker, vraagt hij. Heerlijk, antwoord ik.

Heerlijk.

29 Reacties (reageer)

Reacties

E schreef op 24-01-2009 20:48:

@ <i>Over de schreef op 24-01-2009 16:15:</i>

Sanne schreef op 10-01-2009 23:40:

Joe, ik voelde me ook niet in een kwaad daglicht gezegd hoor, maar sommige dingen hoor ik gewoon minder graag. Maar daar moet ik wel aan denken. Snap je wat ik bedoel?

Rianne schreef op 10-01-2009 18:47:

Ik had een tijdje niet gekeken, maar er is aardig wat bijgetypt..
Graag wil ik nog wat toevoegen (a)

Is het niet zo dat je je in het leven concentreerd op de leukere dingen?? Als je je altijd maar op de nare ervaringen gaat focussen, word je denk ik wel een somber mens.. Dus waarom zou Sanne dan juist niet de leuke / grappige dingen mogen schrijven.. Ook ik vind dat je tussen de regels door, ook wel de mindere leuke dingen leest. Daarnaast heeft ze ergens in een blog aangegeven dat ze het express op een platonische manier schrijft.. en dat vind ik nou juist de reden wat haar blog zo leuk maakt.. en misschien maakt het het hierdoor ook wel makkelijker voor Sanne.. ( Ik wil natuurlijk niet voor je denken Sanne, maar zo zou ik het ervaren ;-))
Persoonlijk zo ik niet eens alle nare ervaringen willen weten, en als ik Sanne was had ik ze ook niet aan iedereen geschreven.

Zelf ben ik 19 jaar, denk een van de jongere lezers hier op het blog. Maar ik denk dat iedere tiener met goed verstand wel voor zichzelf kan uitmaken of zij/hij dit wil.. ( zijn er eigenlijk ook mannen in jou vak Sanne?? ) Natuurlijk heb je altijd naieve tieners er tussen lopen.. maar ik neem toch aan dat zij niet alleen afgaan op de blog van Sanne.. Tsja en anders komen ze er vanzelf achter.. Ze zijn er zelf altijd nog bij..

Groetjes

Joe schreef op 09-01-2009 22:40:

Sanne, zoals ik al zei vind ik het leuk om je weblog te lezen. Het was ook helemaal niet mijn bedoeling om jou of jouw weblog in kwaad daglicht te plaatsen. Het enige wat ik aan wilde geven is dat ik mij een heel klein beetje kan vinden in de zorgen die Eddy uit.

Ik begrijp dat deze weblog onderdeel van spuiten en slikken is en volgens mij is dat ook een programma wat vooral door de jeugd bekeken wordt, deste meer een reden om te denken het jong(er) publiek.

Lindie schreef op 09-01-2009 19:47:

In het algemeen:
Weet je, het is zo makkelijk om over een ander te oordelen. Leef je eigen leven, daar heb je het al druk genoeg mee, en laat anderen lekker zelf beslissen! Je hebt makkelijk praten totdat je zelf iets meemaakt waar je eerst anders over dacht, dingen zijn niet altijd zoals ze lijken. Oordeel niet, aanschouw en leer!

Sanne schreef op 09-01-2009 01:50:

eiramenna; ik denk wel dat er een (groot) verschil zit tussen een luxeprostituee en een crackhoertje, maar ik wil niet doen/overkomen alsof het allemaal één groot feest is hoor. Want dat is het niet. De mannen met wie ik neuk, zoek ik niet zelf uit en dat is echt een Heel Groot Verschil met een onenightstand bijvoorbeeld. Ik denk dat je dat wel begrijpt, maar ik wil het toch even geschreven hebben. En als hoer sta je ook niet op gelijke voet met je klant. Van klanten pik ik daarom ook 10 keer meer dan van andere mannen met wie ik neuk. Dat is echt heel anders dan gewoon met een man neuken die jij uitzoekt. Maar ik denk wel dat je je daarop kunt instellen.
Mijn klanten worden wel gescreend, maar daar moet je je niet teveel van voorstellen. Over mijn verdiensten schreef ik eerder hier: http://weblogs.bnn.nl/Dagboek_van_een_hoer/20080628
Dank voor je reactie. Ik vind het echt leuk dat jij / jullie de moeite nemen om te reageren!

Nick, over mijn heerlijk mag je inderdaad flink wat sarcasme gieten. Ik zal er aan proberen te werken om dat een volgende keer wat duidelijker over te brengen. Want het sarcasme is best belangrijk :-)

Ik wilde ook nog even terugkomen op Joe, want de (wel terechte) opmerking 'Wat dit soort verhaaltjes zou kunnen doen met jonge vrouwen, daar ga ik niet over speculeren' vond en vind ik eigenlijk niet zo leuk om te lezen. Maar ik neem hem wel serieus. Dit weblog is een (mini) onderdeeltje van de spuitenenslikken.bnn.nl website (net als er andere bloggers zijn die ook hun spuiten en slikken ervaringen delen, mijn mede bloggers zijn momenteel even wat stil, maar volgens mij komt dat wel weer op gang. Mocht je het zelf ook leuk vinden om te webloggen, kun je natuurlijk ook gewoon je weblog aanmaken! Je hoeft er niet eens lid van BNN voor te zijn..) en ik zal het dan ook binnenkort eens voorleggen aan de makers van de site. Hoe zij erover denken en of zij grenzen in hun hoofd hebben. Ik ben me in ieder geval door deze discussie wel meer bewust van de invloed die ik mogelijk kan hebben op anderen.

Nick K schreef op 08-01-2009 22:52:

Discussie is gezond en ik vind het goed om te zien dat Sanne de discussie gewoon aangaat (en in mijn ogen ook wint). Lees je verhalen met nieuwsgierigheid, Sanne. Maar vraagje over dit laatste blogje: Je eindigt met 'heerlijk'. Ik weet niet goed of ik sarcasme moet proeven of niet.

eiramenna schreef op 08-01-2009 20:39:

Iedereen die eraan twijfelt of Sanne haar leven als dvp (leuke afkorting, klinkt leuker dan hoer) écht zo luchtig en laconiek is als beschreven: hebben jullie erbij stilgestaan dat er nogal een verschil is tussen een luxeprostituee of een crackhoertje op de hoek van de straat?

Dat roept bij mezelf meteen een vraag op, Sanne: worden de klanten van het bureau op een of andere manier gescreend? Of liggen de bedragen dusdanig hoog dat jullie diensten alleen voor de rijksten onder ons zijn weggelegd?

Overigens lees ook ik met veel plezier (en, toegegeven, nieuwsgierigheid) je blogs. Ik haal er wel degelijk hier en daar twijfels en mindere kanten uit hoor. Ga zo door!

Sanne schreef op 08-01-2009 16:57:

O, ik voel me niet aangevallen hoor. Maar het houdt me wel bezig. Schrijf ik positiever dan ik mijn hoerenleven ervaar of ervaar ik mijn hoerenleven gewoon als positief? Ben ik luchtig en laconiek of is dat een manier om mezelf te beschermen?

romy schreef op 08-01-2009 15:52:

Hoi Sanne,

Ik lees je verhalen met veel plezier, dus blijf ze ajb schrijven:). Verder vind ik het erg jammer dat er zo'n discussie ontstaat, als we iedereen in zijn of haar waarde laten komen we veel verder.
Het is Sannes keuze om zo haar geld te verdienen, wie weet wat jullie er voor beroep op na laten?
Wanneer je het niet eens bent met de geschreven stukken, lees ze dan gewoon niet, maar val haar niet aan.

Groetjes

Sanne schreef op 08-01-2009 15:18:

Joe, ik snap niet waarom je nu vindt dat ik 'het hele bestaan van een hoer iets te rooskleurig afgeschil'. Ik schrijf niet over het hele bestaan van een hoer, maar gewoon over mezelf. Over hoe ik in de hoerenwereld sta. En daarbij maak ik -gelukkig- niet de meest verschrikkelijke dingen mee, die volgens jou misschien wel bij het hoerenleven horen. Ik ben momenteel ook best een happy hooker, eigenlijk.

Ik kan wel een soort klantenbeschrijving doen, misschien dat ik daardoor iets minder happy hooker overkom, maar ik kan niet op commando nare ervaringen gaan schrijven.

Bo, dank dank dank!

Bo schreef op 08-01-2009 13:01:

Erg leuk om te lezen en ik lees het dan ook als entertainment.

Heeft Sanne misschien eens iets anders beweerd dat dit een reallife story is en vooral door elke jongere gelezen moet worden? Als grote waarschuwing???

Als dat zo is Sanne! Dan moet ik inderdaad ook mijn vinger gaan wijzen en ben ik het er niet mee eens. Maar ik heb het nergens kunnen vinden, DUSSSS keep up the good work.

En ik laat me nog even entertainen door jou!

Groetjes Bo

Joe schreef op 08-01-2009 02:14:

Hoewel Eddy alles behalve subtiel is, ik zou bijna verwachten dat hij zelf iets mee heeft gemaakt met zijn dochter, vind ik ook dat het hele bestaan van een hoer iets te rooskleurig afgeschilderd wordt hier.

Je haalt nu een aantal posts aan met minder leuke/nare ervaringen. Met uitzondering van de eerste post die je aanhaalt, vind ik het allemaal maar erg luchtig en laconiek.

Ik vind het leuk om je weblog te lezen, maar ik kan het ook alleen maar omschrijven als 'happy hooker' stories. Wat dit soort verhaaltjes zou kunnen doen met jonge vrouwen, daar ga ik niet over speculeren.

Sanne schreef op 07-01-2009 23:46:

Zullen we elkaar niet gaan beledigen? Dank. Discussie is prima en je hoeft mij echt niet met fluwelen handschoentjes aan te pakken(ik heb ze wel eens aan als ik werk, overigens), maar elkaar onderling voor vanalles uitmaken vind ik niet leuk. Nogmaals: dank voor de medewerking!

Zoe, ik ga morgen even zoeken hier. Volgens mij had ik namelijk al eens iets geplaatst over mijn eerste keer, maar ik kan hem nu even niet vinden. Als ik hem niet kan vinden zal ik binnenkort mijn eerste keer beschrijven!

Over de, ik vertrouw erop dat mijn psycholoog niets doorgeeft aan mijn bureau. Echt zeker weten doe ik dat eigenlijk niet, maar ik ga niet van jouw senario uit.


Eddy, net als N. vraag ik me af of je bijvoorbeeld dit ook gelezen hebt: (Ik kan volgens mij geen hyperlinks plakken in reactie, je zult even moeten kopieren, sorry)

http://weblogs.bnn.nl/Dagboek_van_een_hoer/20080804 (over twee nare ervaringen)

http://weblogs.bnn.nl/Dagboek_van_een_hoer/20080623
http://weblogs.bnn.nl/Dagboek_van_een_hoer/20080625 (2 delen, over benamingen voor mij)

http://weblogs.bnn.nl/Dagboek_van_een_hoer/20080701 (over pijn door teveel neuken)

Verder: ik werk als "luxe-prostituee" maar beweer nooit dat ik niet gewoon mijn benen spreid voor geld hoor. Dat is wat ik doe namelijk. Ik doe het wel met rijke mannen ja, mijn bureau doet alleen maar in rijke mannen, en daar krijg ik ook naar betaald. Gitter en glamour is het niet, maar 'vieze penissen met een eikel waar nog smegma onderzit' herken ik echt niet hoor. Mannen die mijn (groot)Vader kunnen zijn en slet naar me roepen, maak ik wel mee, als je links hierboven hebt gelezen staat dat er ook gewoon tussen.

Ik heb nu al een paar keer hier gezegd dat ik wit werk. Jij zegt dat ik het zwart doe (of in ieder geval voor een deel), dat ontken ik en blijf ik ontkennen. Je hoeft dat niet te geloven, maar ik heb mezelf volgens mij genoeg daarover "verdedigd". We geloven in andere waarheden, prima.

Verder vind ik het knap dat jij zeker weet hoe dingen bij anderen, die jij niet kent, gaan.

N., Een DvP is een dame van plezier. Als Eddy en ik er tenmiste dezelfde afkortingen op na houden.

Eddy schreef op 07-01-2009 21:52:

tja N, ik besef dat hij liever de hoera-verhaaltjes hoort...
Maar dat is typisch, klanten als jij willen alleen de leuke kanten weten...

N. schreef op 07-01-2009 21:40:

Eddy, ga je mond spoelen.

Begin met lezen bij de eerste post, werk ze allemaal af en kom dan nog maar 'ns terug.

Waar haal je je 'feiten' vandaan? Wat is een DVP? Huispsycholoog van de Rode Draad? Ervaren HRL?

Eddy schreef op 07-01-2009 20:53:

Ik bedoelde gewoon dat ook luxe-prostituées (what's in a name, want à la limite doen ze allemaal hetzelfde: benen open voor geld) vaak moeten afspreken in rendez-vous hotelletjes met niet zo leuke klanten. Maar als ik Sanne's blog lees lijkt het alsof ze alleen afspreekt met rijke mannen in hiltons en andere sheratons waarbij er eerst rijkelijk getafeld wordt? Of dat er alleen gedate wordt met toplui uit de zakenwereld?
Ik begrijp natuurlijk wel dat je die rendez-vous hotelletjes liever snel vergeet, maar zij zijn er wel, dat weet ik bijna 100% zeker. Eén van de meiden die ik ken en die ook "luxe-dvp" was heeft vaak genoeg moeten afspreken in simpele hotelletjes en reken maar dat daar héél weing glamour en glitter aan te pas komt...

ook van vieze klanten lees ik vrijwel niks: vieze penissen met een eikel waar nog smegma onderzit, remsporen in ondergoed, vieze tanden enzovoort: het lijkt wel alsof sanne dat nooit meemaakt. Of mannen die je (groot-)vader kunnen zijn en tijdens de sex zaken zeggen zoals "sletje" enzo en je terwijl recht in de ogen kijken.
Vreemd.
Het lijkt alsof het allemaal glamour en glitter is in Sanne's wereld.

Natuurlijk worden inkomsten netjes aangegeven: NOT! Een deel is in het wit en een groot deel is gewoon zwart. Maar ik weet dat dat niet snel toegeven wordt.

SOA's: na een klapcondoom wordt er gewoon lustig verdergewerkt hoor, maar dat lees ik hier ook nooit. Maar normaal gezien moet iemand na een klapcondoom (of penetratie zonder condoom per ongeluk) 3 maanden wachten eer ze weet dat ze HIV vrij is, maar bij dvp's niet: die werken gewoon door. Het is een publiek geheim dat ook bij andere soa's men gewoon doorwerkt want tijd is geld en de klant zijn gezondheid komt op de tweede plaats!

En ten laatste, mijn opmerking naar Zoë van: "wacht maar tot je dochter in de prostitutie zit", is nog steeds geldig hoor. Ik lees dat Zoë het niet zo raar vindt (haar verhaal over haar grootmoeder die een buurvrouw tegenkomt op de wallen). Maar ik weet zeker dat als haar dochter op de wallen zou staan, ze wel anders zou piepen en het plots wél een probleem zou vinden. Maar goed, hypocrisie is eigen aan de mens.
Het is een beetje zoals de vreemdelingenproblematiek: de grootste voorstanders van een multiculterele samenleving zijn de eersten om moord en brand te schreeuwen als er een allochtoon in hun straat komt wonen, plots schiet er dan niet veel meer over van hun theorietjes.

Over de schreef op 07-01-2009 18:16:

Ik lees bij Sanne (tussen de regels door) ook wel ironie, ergernis en zelfreflectie. Gelukkig komt het niet alleen over als een successtory, dan was ik allang afgehaakt.

Trouwens (geen sorry deze keer) nog een indiscrete vraag:

Je typte dat je van je werkgever naar een psycholoog moet. Wordt deze door je werkgever ingehuurd? Is dat misschien ook niet een middel om precies te weten wat er bij de hoeren speelt en hoe loyaal ze nog aan het bedrijf zijn? Je leest ook weleens dat bedrijfsartsen helemaal niet zo discreet zijn als ze zouden moeten zijn.

Zoe schreef op 07-01-2009 18:07:

Ik snap de hysterie rondom jouw schrijfstijl ook niet echt.. Het is waarschijnlijk het onbegrip dat een hoer tevreden is/ er vrede mee kan hebben met het feit dat ze haar lichaam verkoopt, wat die reacties opwekt.
Maar ik ben, net als Anna, ook benieuwd naar jouw eerste keer als Jasmine. Kan je daar ook een logje aan besteden?

Sanne schreef op 07-01-2009 14:45:

Ja, ik heb pepperspray bij me. Nog nooit gebruikt(alleen getest), maar wel altijd mee.

Ik snap niet zo goed wat je wilt, Anna. Luchtig is de schrijfstijl die ik hanteer, maar ik ga hier toch niet juichend als een hoer door het leven? Als ik bijvoorbeeld mijn laatste pagina lees, zie ik vier/vijf/zes twijfels of nadelen staan. Maar misschien staan ze er wel niet duidelijk genoeg. ZIe jij ze staan? Ik zou dat echt oprecht graag van je willen weten.
Natuurlijk valt het me soms zwaar. Maar lang niet altijd. En het staat me tegen om hier op mijn weblog te gaan doen alsof ik het wel veel zwaarder heb.

Maar met een opmerking 'wacht maar tot je dochter thuiskomt' kan ik gewoon niets. Volgens mij kun je daar ook niet op reageren, omdat het zo op je gevoel speelt.

Anna schreef op 07-01-2009 12:41:

Lekker dan, die schijnveiligheid van je... Heb je ook een pepperspray in je avondjurk (of ander toilet) om in echt slechte gevallen tenminste bij je telefoon te kunnen komen?

Terugkomend op Eddy's eerdere opmerkingen, en je reactie wil ik graag kwijt dat ik vind dat je wel erg luchtig omgaat met je verantwoordelijkheid als blogger. Een beetje volwassener reactie had ik eigenlijk wel verwacht, al is het maar naar de " geinspireerde" lezers van je weblog..

Tuurlijk, elk baantje hep z'n nadeel, maar je beschrijft de boel hier toch betrekkelijk luchtig (wat het uiteraard wel leesbaar maakt).
Maar wil je nu opeens gaan zeggen dat het je niet soms zwaar valt?

Hoe was je " eerste keer" als hoer eigenlijk?

Sanne schreef op 06-01-2009 23:13:

Jaja, dank voor je berichtje! Ja, ieder zijn ding heh ;-)

Over de: ik wilde net zeggen. Stop eens met sorry-zeggen. Als ik een sorry van je wil, vraag ik er wel om. Volgens mij anonimiseer(is dat een woord?) ik mezelf genoeg. Volgens mij zijn al de feiten die jij over mij weet, in het echt (net) even anders. Maar misschien ben ik wel te makkelijk daarin hoor, maar ik denk dat het wel meevalt.

Over de schreef op 06-01-2009 21:19:

ik typ te vaak sorry :)

Over de schreef op 06-01-2009 21:18:

P.S. Anonimiseer je de berichtjes wel voldoende? Die schijnveiligheid helpt niet als men van je af wil :S Sorry, het klinkt hard maar deze gedachte komt wel bij me op.

Over de schreef op 06-01-2009 20:51:

Sorry, ik kom ook uit een gereformeerd gezin. En die hersenspoeling raak je niet zomaar kwijt! Niet dat je er dan altijd naar handelt..:S

Jaja schreef op 06-01-2009 20:04:

Ik vind het echt super zo je verhaal te delen met al die mensen om je heen!!! Geweldig te horen dat je nu lekker kan gaan en staan waar je wil maar als ik denk aan seks met een 55 jarige vent denkik... laat maar!!! Respect!!

grtz

Sanne schreef op 06-01-2009 12:13:

Pim, goede vraag! Dat had ik misschien beter uit moeten leggen. T gaat me dus om mijn veiligheid. Naast het feit dat mijn bureua afspraken maakt voor mij, zorgen zij ook (gedeeltelijk) voor mijn veiligheid. Als ik op date ben is er altijd iemand beschikbaar telefonisch en heb ik de afspraak na het verloop van mijn date meteen te bellen naar diegene, anders wordt de politie ingeschakeld. Bijna al mijn afspraken zijn in een hotel. In dat hotel geef ik vaak mijn paspoort af en geef de opdracht als er iets verdachts gebeurd ze de politie bellen. Het is een schijn veiligheid, maar ik voel me er veiliger door.
Maar ik date dus bijna nooit buiten een hotel. Enin een huis van iemand anders ben je minder op neutraal terrein, dus eigenlijk loop je altijd een stapje achter. Mijn beveiliger zit onder mijn speeddial van mijn telefoon, en als ik bel staat hij echt heel snel voor de deur. Ook zorgt hij ervoor (weer een vorm van schijnveiligheid, dat ik de deur niet verlaat, zegmaar.) Ik kan altijd om een beveiliger vragen, daar hoef ik niet voor te betalen, maar dat doet bureau, maar ik doe het gewoon niet altijd.
Beveiliger zit inderdaad de hele avond in de auto.. Hoop dat het zo iets duidelijker is!

Mo, ik kom uit een gereformeerd gezin. Zo'n opvoeding is er edcht uit te halen, gewoon je best doen ;-) Dank voor je bericht!

Mo schreef op 06-01-2009 11:40:

Hay Sanne!
Ik hou nu al een tijdje je weblog bij en ik vind het raar. Ik weet namelijk niet wat ik ervan 'moet' denken. Ik heb respect voor je, maar aan de andere kant, je bent een hoer (ik kom uit een klein durp ergens in het noorden, daar vinden ze mensen die hun lichaam verkopen raar en sex vies.. ik ben iets meer open-minded, maar haal zo'n opvoeding er maar eens in een paar dagen uit.....).
Toch vind ik het leuk om je verhalen te lezen, leef ik mee als een 'klant' stom doet en vind ik het geweldig als je zo'n fantastisch kerstpakket hebt gehad (kom ik aan met mn varkensrollade ;))..
Ik denk er nog even over na :P

Liefs Mo

Pim schreef op 06-01-2009 10:27:

Je hebt niet teveel gegeten, hoop ik?

Iets heel praktisch: wat doet zo'n chauffeur de hele tijd? Hij mag niet in slaap vallen, in de auto wordt 't koud? Heb je een soort rode telefoon bij je, of een onzichtbaar knopje (hihihahahoehoe)? Als je zomaar om beveiliging kunt vragen, waarom zou je dat niet altijd doen (of waarom nu ineens bij Hugo wel)?